tisdag 29 mars 2011

En mardröms helg har varit.

Det var varit cancer för hela slanten denna helg. En har dött och två kommer att överleva. Helt sjukt man får sig en lite tanke ställare på livet vad fort det kan gå, man blinkar och sedan är den eller dom borta pang! Vad var det som hände. Henke jag kommer alltid att minas dej R.I.P. I helgen kommer jag att vara ensam med mitt barn frun ska till fjällen med tjejerna hoppas dom får det roligt själv får jag besök av Jörgen o Janne och hans dotter så vi ska ta det lugnt sitta och surra prata lite om framtiden vad som ska hända.Kännes som om jag vill ha sommar lust nu, trött på vinter vill ställa undan skotten så jag kan städa nere i garage....det är så jävla mycket jag skulle behöva göra för att få ordning,,,,,ja ja det kommer en sommar så blir det lite lättare. Nä nu ska jag tita vidare på tv..........Mörda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar